Litoral 2024, Paste 2024, vara 2024, vacante, bilete concerte, cazari, sejururi
Login agentii Cont turist Lista operatori Publicitate Termeni si conditii Inscriere agentii
Participa la concurs si CASTIGA MARELE PREMIU - un sejur de 5 zile la Hotelul Sunquest si un parfum celebru de la ALTA Cosmetics sau UNUL DIN CELE 5 PREMII constand in parfumuri celebre Made in Germany oferite de ALTA Cosmetics.
Tot ce trebuie sa faci este sa dai "Like" la cele doua pagini de facebook, respectiv pagina Hotel Sunquest si pagina ALTA Cosmetics si sa te abonezi la newsletter de pe site-ul Hotel Sunquest, respectand conditiile prevazute in Regulamentul Concursului.
Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti in data de 15.08.2013 si vor fi notificati atat pe adresa de email cu care s-au inscris in concurs, cat si pe site-ul Hotel Sunquest.
Prin inscrierea la concurs, toti participanti declara ca au inteles si au acceptat Regulamentul Concursului.
Au fost desemnati castigatorii concursului Parfum de vacanta la Complex Sunquest !!!
Sorin GABOR din Cluj Napoca este castigatorul marelui premiu: un sejur de 5 zile la Hotelul Sunquest si un parfum oferit de ALTA Cosmetics.
Cele 5 premii suplimentare constand fiecare in 1 parfum oferit de ALTA Cosmetics au fost castigate de:
1. Claudia LAMBA din Bucuresti
2. Virgil MATEI din Sibiu
3. Ioana Mihaela CRAMBA din Cluj Napoca
4. Irina SAROSI din Iasi
5. Nicolae PITULAN din Bucuresti
Multumim tuturor pentru participare !!!
“Parfum de vacanta la Complexul Sunquest”
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI SI ARIA DE DESFASURARE
1.1. Organizatorul concursului “Parfum de vacanta la Complexul Sunquest” este S.C.EUROHOTELS S.R.L., cu sediul in Venus, H. Sunquest, Constanta, avand numar de inmatriculare la O.R.C. Constanta J 13/2534/2002 si CUI 15037334, numita in cele ce urmeaza "Organizatorul" fiind inregistrata ca si operator de date cu caracter personal sub numarul 25593 in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal.
1.2. Pentru aducerea la cunostinta publicului, Regulamentul Oficial este intocmit si este disponibil in mod gratuit pe site-ul www.hotelsunquest.eu la sectiunea Regulament Concurs. De asemenea, Regulamentul va fi disponibil in copie in mod gratuit oricarui solicitant la adresa: Hotel Sunquest, Str. Iuliu Maniu, nr. 9, Statiunea Venus, Jud. Constanta.
1.3. Participantii la Concurs sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului oficial al Concursului (denumit in continuare "Regulamentul Oficial" sau "Regulamentul"). Prin participarea la acest Concurs, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul Oficial pe parcursul promotiei insa informand public aceste modificari prin intermediul site-ului www.hotelsunquest.eu .
SECTIUNEA 2. DURATA CONCURSULUI
2.1. Concursul incepe in data de 16.07.2013, ora 00:00 si se va incheia la 14.08.2013, ora 23:59.
SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. Concursul se adreseaza tuturor persoanelor fizice, cu varsta de peste 18 (optsprezece) ani, cu domiciliul/resedinta in Romania si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”). Nu sunt eligibili a participa la Concurs angajatii Organizatorului si nici membrii familiilor acestora: sotii/sotiile ori rudele de gradul intai ale acestora.
3.2. Un participant se poate inscrie la concurs o singura data, cu o singura adresa de e-mail. Orice alta inscriere ulterioara nu va fi luata in considerare.
SECTIUNEA 4. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
4.1. Pentru a fi inscris in Concurs , Participantul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii in mod cumulativ:
4.1.1. Sa detina cont pe Facebook (www.facebook.com ) si sa dea Like (Imi place) atat la pagina de facebook a Hotelului Sunquest (https://www.facebook.com/pages/Hotel-Sunquest/195899203760350) cat si la pagina de facebook ALTA Cosmetics (https://www.facebook.com/pages/Alta-Cosmetics/492371860796536)
4.1.2. Sa se inscriere la newsletterul hotelului Sunquest completand campurile „E-mail”. „Nume” si „Codul anti-spam”. Dupa completarea campurilor trebuie apasat butonul „Ma abonez”. Formularul de abonare la newsletter este disponibil pe www.hotelsunquest.eu .
SECTIUNEA 5. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CONCURSULUI
5.1. In cadrul Concursului se vor acorda urmatoarele 6 premii:
5.1.1. UN (1) MARELE PREMIU constand intr-un sejur de 5 zile la Hotel Sunquest si un parfum celebru de la Alta Cosmetics de 100 ml. Sejurul de 5 zile la Hotel Sunquest este compus din:
-cazare pentru 5 nopti in cadrul Hotelului Sunquest din Stantiunea Venus - Mangalia.
-sejurul este pentru 2 persoane (cel putin un adult)
-micul dejun este inclus in cadrul pachetului, restul meselor nefiind incluse. Valoarea micului dejun inclusa in sejur este de 220 lei/camera/sejur.
-transportul nu este inclus in cadrul sejurului
5.1.2. CINCI (5) PREMII MICI constand in parfumuri celebre de la Alta Cosmetics de 100 ml. Fiecarui premiu mic revenindu-i un singur parfum.
5.2.Castigatorului trebuie sa isi aleaga perioada sejurului castigat in cadrul concursului „Parfum de vacanta la Complexul Sunquest” pana cel mai tarziu la data 19.08.2013.
5.3. Intervalul in care castigatorul isi poate revendica perioada sejurului (PREMIUL MARE) este 16.08 - 15.09.2013, in limita disponibilitatii de camere la momentul solicitarii
5.4 In cazul in care castigatorul nu are disponibilitate pentru a avea un sejurul in perioada mentionata la aliniatul 5.3., atunci poate alege sa reporteze premiul pentru sezonul estival 2014, in intervalul 01.06.2014-10.07.2014 , cu rezerva - in limita disponibilitatii la momentul solicitarii.
5.5. Valoarea estimativa a premiilor este: Valoarea premiumui mare depinde de perioada in care castigatorul va alege sa isi desfasoare sejurul. O valoare medie estimate este de 980 lei (TVA inclusa) si a fost calculate folosind tariful de rezervare valabil in fiecare perioada de sezonalitate si formula mediei artimetice ponderate cu numarul de nopti. Valoarea reala a MARELUI PREMIU se va calcula cu exactitate, in functie de tariful valabil in perioada in care castigatorul isi va alege sa efectueze sejurul. Valoarea unui premiu mic este: 49 lei inclusiv TVA Valoarea totala a premiilor este de 1.225 lei (TVA inclusa).
5.6. Castigatorii nu au posibilitatea si nici dreptul de a cere modificarea parametrilor premiilor.
5.7. Castigatorii Concursului sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unor alte persoane.
5.8. Premiile acordate in cadrul prezentului Concurs vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
5.9. Nerevendicarea premiului in termenul stipulat la art.5.3. atrage decaderea castigatorului din dreptul de a mai solicita premiul.
SECTIUNEA 6. DESEMNAREA CASTIGATORILOR. TRIMITEREA PREMIILOR
6.1. In data de 15.08.2013 va avea loc tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor. Extragerea se va face in prezenta unei comisii si a oricarei persoane interesate sa asiste la extragere. Extragerea se va face apeland la un softul electronic de extragere al carui nume va fi comunicat ulterior.
6.2. Softul electronic va extrage in mod aleatoriu un numar de 6 (sase) castigatori dintre participantii inscrisi si un numar de 6 (sase) participanti cu titlu de rezerva, in cazul in care castigatorii nu pot fi validati.
Primului castigator extras ii revine PREMIUL MARE si are ca si corespondenta prima rezerva extrasa. Celorlalti 5 castigatori le revin PREMIILE MICI si au ca si corespondenta celelalte 5 rezerve, in ordinea extrasa.
Comisia va verifica daca participantul extras ca si castigator a indeplinit conditiile de participare de la punctual 4.1., in vederea validarii. In cazul in care nu poate fi validat, Comisia va verifica participantii extrasi cu titlu de rezerva, in ordinea extragerii, pana la validarea unui castigator dintre cei extrasi.
6.3. Organizatorul Concursului va aduce la cunostinta publica numele castigatorilor si castigurile acordate, prin intermediul site-ului www.hotelsunquest.eu, pe data de 16 august 2013. Castigatorii vor fi contactati prin email in vederea anuntarii premiului castigat, la email-ul mentionat in formularul de inscriere la newsletter.
6.4. Premiile mici acordate, vor fi livrate prin posta sau serviciu de curierat. Costul transportului va fi suportat de catre Organizator. Premiile vor fi livrate ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor si indeplinirii formalitatilor necesare de punere in posesie. Premiile neridicate de catre castigatori de la oficiul postal primitor, in termen de 10 zile de la data primirii avizului de la oficiul postal, revin Organizatorului, iar castigatorul pierde dreptul de atribuire a premiului.
6.5. Premiului mare va fi trimis de catre organizator prin serviciu de curierat rapid sau prin posta, cu confirmare de primire.
6.6.Orice eroare în datele personale furnizate de castigatori nu atrage raspunderea Organizatorului, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil in cazul in care un concurent desemnat castigator nu poate fi contactat in scopul validarii din cauza numarului de telefon incorect/incomplet, In cazul in care unui castigator nu i poate livra premiul din motivele independente de Organizator (adresa gresita, date incorecte, imposibilitatea de a contacta castigatorul etc) premiul se returneaza Organizatorului si ramane in posesia acestuia, care poate dispune de el in orice mod considera ca se potriveste intereselor sale.
Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predareprimire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
SECTIUNEA 7. LIMITAREA RASPUNDERII
7.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestui Concurs.
7.2. In eventualitatea unei dispute asupra validarii unei inscrieri in Concurs sau a unui castigator, decizia Organizatorului este definitiva.
7.3. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare daca au fost primite de Organizator pana la data de 15.09.2013. Contestatiile vor fi trimise prin posta catre organizator sau e-mail la adresa sunquest.hotel@gmail.com cu confirmare de primire electronica de la partea careia i se adreseaza mesajul. Contestatiile vor fi solutionate de catre Organizator. Orice contestatii sosite dupa data de 15.09.2013 nu vor fi luate in considerare.
7.4. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
1. Erorile in datele furnizate de catre castigatori; acuratetea datelor de contact nu atrage respunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator.
2. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului;
3. Intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestora, de servicii postale/de curierat, etc.
SECTIUNEA 8. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acest concurs se prezuma luarea la cunostinta a regulamentului si consimtamantul participantului pentru procesarea datelor sale cu caracter personal de catre organizatorul Concursului, in conformitate cu legea 677/2001.
S.C. EUROHOTELS S.R.L. este inregistrat ca operator de date cu caracter personal nr. 25593 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.Tuturor participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de interventie, de opozitie, de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere. In intelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus mentionate apartinand persoanelor vizate au urmatorul continut:
8.1. Dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Astfel, la cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, trimisa pe adresa Organizatorului, Romania, statiunea Venus, Hotel Sunquest, municipiul Mangalia, judetul Constanta, o data pe an, în mod gratuit, S.C. EUROHOTELS S.R.L. va confirma daca utilizeaza date care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora.
8.2. Dreptul de interventie asupra datelor: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:
(i) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
(ii) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
(iii) realizarea notificarii catre tertele persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, S.C EUROHOTELS S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime toate acele date a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001.
8.3. Dreptul de opozitie: Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop (reprezentand alin.2 al art.15 din legea 677/2001).
Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale:
- pentru toti participantii la concurs prin intermediul formularului de inscriere la newsletter de pe siteul www.hotelsunquest.eu: adresa e-mail, nume si prenume, adresa facebook (aceasta din urma prin intermediul retelei Facebook).
Tuturor le sunt garantate toate drepturile prevazute de lege;
- pentru castigatorii:
a. premiilor mari: nume si prenume din actul de identitate, telefon mobil sau fix, localitatea in care domiciliaza, adresa, in plus, castigatorii premiilor mari vor trebui sa furnizeze Organizatorului seria, numarul buletinului de identitate si CNP-ul pentru plata impozitului
b. premii mici: nume si prenume din actul de identitate, telefon mobil sau fix, adresa de domiciliu.
Tuturor le sunt garantate toate drepturile prevazute de lege.
Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea si validarea castigatorilor Campaniei promotionale.
Cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre Organizator , acesta se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai.
Prin inscrierea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord cu revederile prezentului Regulament Oficial si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si localitatea de resedinta sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
9.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul aferent veniturilor obtinute de catre castigatori din premiile Concursului. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 10. INTRERUPEREA CONCURSULUI
10.1 Concursul va putea fi intrerupt in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe siteul www.hotelsunquest.eu
SECTIUNEA 11. LITIGII
11.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
In conformitate cu art. 43 alin 1 din OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata prezentul Regulament se autentifica in 2 ( doua) exemplare.
ORGANIZATOR S.C. EUROHOTELS S.R.L.,
Prin reprezentant legal Dana Cristina MITROI
Cand analizezi serviciile unei agentii, trebuie sa tii cont de multe aspecte – experienta, diversitate, preturi, parerile altor turisti etc. Agentia de turism Tourex este partenerul de care aveti nevoie.
Vezi toate interviurilePe taramul jocurilor cu mize mari, putine experiente rivalizeaza cu luxul extravagant din cele mai opulente cazinouri din lume. Ele sunt vitrine de grandoare, sofisticare si extravaganta fara egal. [citeste tot]
Vezi toate articoleleNici o poza, video sau carte nu m-ar fi pregatit pentru Mongolia! De indata ce am trecut granita, drumurile s-au terminat, este doar un loc gol, fara nimic, cu dealuri si munti dezolanti.Un peisaj terifiant, dur, dar de o mare frumusete. Este uimitor, dar [citeste tot]
Vezi tot jurnalulSe spune ca, daca arunci o moneda in fantana, te vei intoarce la Roma ... dar trebuie sa o arunci peste umar, cu spatele la fantana.[...]
Faceti turul Las Vegasului, noaptea. Lumini, hoteluri, atmosfera. Apoi si ziua si iar noaptea.[...]
Vezi toate articolele
Protectia Consumatorilor ANPC
Autoritatea Nationala pentru Turism